dilluns, 7 de maig del 2018

Partida d'Aquelarre, desde una muralla i veient el Mediterrani!


L’any passat vam voler fer unes jornades homenatge a H.P. Lovecraft i vam decidir que tinguessin un eix temàtic i ens va agradar tant que enguany hem decidit fer el mateix. Aprofitant que enguany es celebren els Jocs del Mediterrani a Tarragona hem volgut que el Mediterrani sigui l’eix temàtic de les nostres jornades del 16 de juny.

Així doncs, la majoria de jocs i/o autors dels jocs de les jornades seran amb temàtica mediterrània, procedència mediterrània o inspiració mediterrània i com no, podreu jugar a ells al nostre local des de on veiem el mar mediterrani .



Amb una temàtica mediterrània es evident que no podia faltar l’Aquelarre, el joc de rol que ens porta a l’edat mitjana de la península ibèrica on tots els mites i llegendes populars i religioses realment existeixen en un territori dividit on conviuen diferents regnes, cultures i religions. El joc, Aquelarre, actualment editat per Nosolorol en una preciosa edició us convidarà a la nit (22h) a viure l’aventura Lágrimas, que dirigirà un membre del nostre club, a dalt d'una muralla i contemplant el mediterrani.. Creieu que hi ha un lloc millor?.

Jugareu aquí dalt, si, de veritat....


Lágrimas es una aventura de Juan Miguel Mancheno Chicón i es presenta així:


“¿No habéis oído nunca decir aquello de que el amor pone una venda en los ojos de aquellos que caen bajo su influjo? Pues he aquí un buen ejemplo de lo anterior. Esta es una larga aventura que a buen seguro hará reflexionar a más de un jugador antes de lanzar a su personaje a locas correrías amorosas, así como a no sumarse alegremente a una fiesta, solo por gorrear un poco de comida y vino. 


Echaurri, Reino de Navarra. Octubre del año de Gracia del Señor de 1351. 

Los personajes de los jugadores, por motivos diversos, van camino de Santiago de Compostela en peregrinación. La Ruta les ha unido. Un anochecer cualquiera les atrapa en el pueblo de Echaurri, a orillas del Arga y bajo la Sierra de Andía. Alguno de los poquísimos campesinos que hay en las calles les informa de la fiesta que se celebra en el castillo, donde -dice- pueden pedir alojamiento y cena. 

El castillo está sobre una suave colina. Es una construcción robusta y pequeña de planta irregular, construida en buena piedra. Poco antes de la puerta, y al calor de una hoguera, hay dos soldados arropados en gruesos mantos de piel, que les informarán del motivo de la fiesta: Sancho de Landarria, Barón y Señor de la comarca, ha contraído matrimonio con Ortatxu de Bureskunde, rica y joven huérfana del lugar. Es pues fiesta grande, y todos son bien recibidos hoy.”





Si esteu interessats no oblideu que podeu reservar plaça a la partida enviant un correu al club clubdiogenestarragona@gmail.com 

Juegos de mesa Tarragona club Asociación, Juegos de rol Tarragona club Asociación

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.